reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Dominika Rozmanova

Dominika Rozmanova

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Milujem ľudí, knihy a suchý humor. Teším sa, že som tu a na vaše reakcie. Zoznam autorových rubrík:  Sekta, alebo ako si vyšľapať kSúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Zakazujem inštitúciu manželstvo!

Dominika Rozmanova

Zakazujem inštitúciu manželstvo!

Koľko krát týždenne si poviem, že manželstvo je fraška? Rada by som odpovedala vôbec, no boli by to klamlivé slová. Kde bolo tam bolo, bol raz človek všemocný a rozhodol sa urobiť niečo bláznivé. Vyrobil muža, ktorý uvažuje nad

  • 21. máj 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 297x
  • 5
Tvárim sa, že si hľadám prácu

Dominika Rozmanova

Tvárim sa, že si hľadám prácu

Po rokoch si tu idem postažovať, keďže blog je taký denník.  Len s tým rozdielom, že je verejný a že po vyliati si srdca vám niekto ponúkne svoj názor. Ja si dnes vylejem možno len nervy. Nakoľko som maximálne pozitívny človek a

  • 3. máj 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 742x
  • 30
Káva

Dominika Rozmanova

Káva

KÁVA  Dnes je ďalší z tých dní, keď som odolala samovražde a pokračovala na ceste stať sa milionárkou.

  • 2. júl 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 713x
  • 1
Obchodník je herec

Dominika Rozmanova

Obchodník je herec

OBCHODNÍK JE HEREC/DOMINIQUE ROSE SCENÁR. DOMINIQUE ROSE KEĎ HO NEOJEBEŠ TY, OJEBE HO DRUHÝ! KTO SOM MÁM 28 ROKOV, NA PĽACI OBCHODU SA POHYBUJEM DEVÄŤ ROKOV. MOJÍM ŠTANDARDOM JE 100 ZMLÚV MESAČNE AK PRACUJEM štyri dni v týždni

  • 16. okt 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 509x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu