reklama

Tvárim sa, že si hľadám prácu

Po rokoch si tu idem postažovať, keďže blog je taký denník.  Len s tým rozdielom, že je verejný a že po vyliati si srdca vám niekto ponúkne svoj názor. Ja si dnes vylejem možno len nervy. Nakoľko som maximálne pozitívny človek a

Písmo: A- | A+
Diskusia  (30)

Po rokoch si tu idem postažovať, keďže blog je taký denník. Len s tým rozdielom, že je verejný a že po vyliati si srdca vám niekto ponúkne svoj názor. Ja si dnes vylejem možno len nervy. Nakoľko som maximálne pozitívny človek a údajne veľmi milý, občas mi tiež "stojí hlava." 

Tento víkend jedna influencerka zverejnila svoj názor na ľudí, ktorý sa hrajú na to, že sú trendy a viac ako seba riešia druhých pri pokladni a ich zakupované pet fľaše, ktorými ohrozujjú našu planétu. Vraj by mali radšej riešiť lieky a antikoncepcie, ktoré vycikajú a zabijú tým ryby. V skratke povedané.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ja by som najradšej recyklovala ľudí! Respektíve ich stupidné myšlienky a správanie. Kiežby som mala takú čarovnú paličku. Len sa obávam, či..A kým som dopísala túto vetu zazvonil mi telefón, kde mi lichotí jedna zákaznička a chváli moju prácu asi päť krásnych minút. Asi mi nie je súdené byť negatívnou ani na blogu, ale pokúsim sa opäť naladiť. Denno denne sa stretávam s ľahostajnými ľuďmi. Stali sa takými vďaka skúsenostiam a ja im to neberiem. Ak žijeme príkladne ako sa má, viac nás všetko zarazí, zosmutní a sme precitliveni. Potom si okolo seba urobíme jemnú obrannú clonu, z ktorej sa stane šťít a zo štíta hradby. A vtedy k sebe nie len že nikoho nepustíme, ale dokonca nám nezáleží, čo si o nás druhí myslia. Teda dosť ľudí hrá túto formu, no práve tým na tom záleži najviac.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Dnes ma úplne zarazil dopyt po práci, kde si slečna na internete vykreslila nádherne svoje vlastnosti. Bola pozitívna, s chuťou pracovať a nájsť si dobrý job, pripravená sa naučiť to, čo ešte nevie. Hneď som to ukázala manželovi, keďže on má stále nové pozície, nakoľko je nezastaviteľný workoholik v mnohých oblastiach. Urobila som to aj preto, že mi statusom na facebooku pripomínala mňa a môj zápal, keď niečo chcem. Samozrejme manžel neváhal a tak som jej napísala, aby mi poslala kontakt. Veď keď bude v kancelárii vysvetlí jej koho hľadá a ona sa rohodne, či si to vie predstaviť a či jej vyhovuje pracovná doba v poobedných hodinách z domu, s firemným počítačom a mobilom. To som ešte netušila, ako veľmi sa v najbližších hodinách naseriem. Prepáčte za výraz, horší mi fakt nenapadá :) Samozrejme odpisovanie jej a ostatným reagujúcim stálo na mne. Jedna pani chcela prácu, no keď sme zistili, že nie je z Bratislavy, opýtala sa, či je práca vhodná aspoň pre muža. Gender jej asi veľa nehovorí, ha. Keď som jej ponúkla možnosť, aby sa mi ozvala ak spĺňa podmienku ako miesto bydliska a ovláda prácu s počítačom, odpísala, že ani on nie je z Bratislavy. WTF? Ešte sa ani nedoslala na pohovor a už si nespojila jedna plus jedna? Hoci bola milá a slušne vychovaná, to súdim tak, že odpíše profesionálne, rozumemej oficiálne a nezačne ti hneď tykať s gramatickými chybami, nestačí to sakra dostávať od niekoho peniaze, kto ti má dôverovať a ktorému más pomáhať budovať jeho podnikanie. Odpusťte ak tu nájdete takéto chyby, ale ja už prácu mám, tak snáď trochu môžem. A teda moja prvotná iniciatívna dvojníčka konečne odpísala, že mi prezdradí svoje číslo, len ak jej napíšem o danej pozícii. viac Skoro ma trafil šľak! Preboha všetci sme už nakazení katalógovými predajmi a predajcami a úplne tomu rozumiem. Na jednej strane neviem, čo čaká keď si hľadá prácu cez uzatvorenú bratislavskú sociálnu sieť, ale budiš. No mala šťastie. Nejednalo o žiaden predaj, len som jej dala vedieť, že muž, teda jej budúci zamestnávateľ si nemá čas vypisovať a ja prácu neponúkam a neviem jej k tomu veľa (až nič) povedať, že on jej zavolá a vysvetlí o akú pozíciu ide. Akurát mi chýbajú obrázky z instagramu, kde si opičky búchaju do čela, teraz by som si ich tu dala aj desať. No ale k veci, keď neodpísala nedalo mi. A ako správna manželka som jej napísala o čo ide tromi slovami, veď sa jednalo o serióznu prácu, nechcela som povedať niečo nesprávne ale snáď tým nič nepokazím: "verifikácia zákaznikov (nemenovanej štátnej firmy). Potom ako si slečna zrejme vygooglila, čo to znamená, napísala len toto nie. Ak sa môžem opakovať WTF? Zaujala ju práca s počítačom doma, keďže reagovala a nechcela nič predávať a potom všetkom toto? Približne tri hodiny môjho času. To, že keď mi písala si nevšimla, že sme v minulosti už spolu komunikovali, nakoľko chcela byť mojou klientkou v mojej práci prehliadla tiež. Samozrejme mala som aj jej telefonicky kontakt, ktorý som nevyužila hneď, keďže to patrilo k inej téme. Čo si predstavímpri práci s počítačom doma? Online chat, alebo chcela programovať?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ľudia preboha, buď si hľadáte prácu a viete KONKRÉTNE, čo chcete, alebo kašlite, veď štát sa o vás postará. Poradím vám ako si nájsť prácu snov. Odpovedzte si na pár otázok prosím. Prvá je, chcem vôbec pracovať? Chcem chodiť denne do práce? A ak nie mám na to vzdelanie a môžem si dovoliť chodiť (ideáne pre vás vôbec nechodiť) do práce? Som až taký nanehraditeľný/á že nemusím byť v práci denne? Môžem si vyberať pracovnú dobu? Budem sa skutočne na prvom osobnom pohovore pýtať, kedy je najbližšia dovolenka, a koľko budem dostávať, keď budem vysedávať doma so soplíkmi? Naozaj je pohoršujúce pracovať 8 hodín denne a mať voľné piatky a víkendy? Skutočne dorazím na pohovor v roztrhaných nohaviciach, zašpinený od farby na autá a po položení otázky, prečo ste reagoval na danú pozíciu odpoviem, po prehrabnutí si mastných dlhých, kedysi kučeravých vlasov, hmmm popravde neviem presne kde som, keďže som posielal viac životopisov. Ach nekonečné. Mohla by som pokračovať a bol by z toho román. No predpokladám, že by ho nečítalo veľa ľudí, keďže väčšina sa tu nájde a bude mi za tento môj príspevok nadávať a obraňovať sa, že to nie je pravda ALE..

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Dominika

Dominika Rozmanova

Dominika Rozmanova

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Milujem ľudí, knihy a suchý humor. Teším sa, že som tu a na vaše reakcie. Zoznam autorových rubrík:  Sekta, alebo ako si vyšľapať kSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu